Okrutnica

nazwa: Okrutnica

charakter: dobry zły neutralny

płeć: kobieta

poziom: 02

umiejętność:
Umiejętności OKRUTNICY przestają działać wraz z jej zejściem z ZIEMI.
Aniołowie Pana – dla wszystkich aniołów na Twojej ZIEMI -3.
Upadli Aniołowie – wszyscy aniołowie na Twojej ZIEMI awansują o jeden stopień w hierarchii.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Oprawca

nazwa: Oprawca

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 02

umiejętność:
Upadli Aniołowie
– za odrzucenie na ŚWIĘTNISKO dowolnego swojego anioła (nie poświęconego) wybierz człowieka z dowolnej ZIEMI, który trafi na CMENTARZYSKO.
Gracz, na którego działa OPRAWCA może wybronić człowieka jeżeli odrzuci dowolnego swojego anioła.

Jeżeli człowiek Aniołów Pana jest celem OPRAWCY, a gracz decyduje się wybronić swojego człowieka, może odrzucić jeszcze jednego swojego anioła aby odrzucić OPRAWCĘ na CMENTARZYSKO.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Pielgrzym

nazwa: Pielgrzym

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 02

umiejętność:
Od tury – po turze przyłączenia – PIELGRZYM zmienia co turę ZIEMIĘ (według wskazówek zegara).
PIELGRZYM po wejściu na ZIEMIĘ odbiera lub wznawia wybraną umiejętność u wybranego człowieka. PIELGRZYM działa na ZIEMIĘ, na której się znajduje.
Gracz, u którego PIELGRZYM był w poprzedniej turze decyduje, na którego (i jak) człowieka działa swoją umiejętnością. PIELGRZYM nie jest liczony w czasie gry jak i podczas ostatecznego podliczania przyłączonych ludzi (na końcu gry).

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Skrytobójca

nazwa: Skrytobójca

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 02

umiejętność:
SKRYTOBÓJCA działa na ZIEMIĘ, na której się znajduje.
Co turę, wliczając w to turę przyłączenia SKRYTOBÓJCY, na CMENTARZYSKO trafia jeden wybrany człowiek. SKRYTOBÓJCA odchodzi do KOROWODU jeżeli w jakiejś turze zabraknie mu ludzi do zabicia.
Aniołowie Pana – po zabiciu jednego człowieka SKRYTOBÓJCA odchodzi do KOROWODU.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Święta

nazwa: Święta

charakter: dobry zły neutralny

płeć: kobieta

poziom: 02

umiejętność:
Aniołowie Pana
– na ZIEMIĘ możesz wystawić dodatkowego anioła. Zasada Koloru nie obowiązuje tego anioła. Jeżeli po zejściu ŚWIĘTEJ z ZIEMI znajduje się na niej więcej aniołów niż jest to dopuszczalne na normalnych zasadach, usuń wybranego anioła.
Upadli Aniołowie – odrzuć wszystkie anioły
z III Kręgu z ZIEMI zaś jeżeli na ZIEMI jest anioł z I Kręgu wtedy ŚWIĘTA idzie na CMENTARZYSKO.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Wierny

nazwa: Wierny

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 02

umiejętność:
Aniołowie Pana
– żaden DOBRY człowiek (oprócz WIERNEGO) na ZIEMI, na której jest WIERNY nie może wejść pod wpływ
Upadłych Aniołów.
Upadli Aniołowie – co turę, wliczając w to turę przyłączenia WIERNEGO, od Upadłych Aniołów odchodzi do KOROWODU jeden wybrany DOBRY człowiek. WIERNY odchodzi do KOROWODU jeżeli w jakiejś turze zabraknie mu DOBRYCH ludzi do nawrócenia.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Włóczykij

nazwa: Włóczykij

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 02

umiejętność:
Od tury po turze przyłączenia WŁÓCZYKIJ zmienia co turę ZIEMIĘ (według wskazówek zegara).

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Niedowiarek

nazwa: Niedowiarek

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 02

umiejętność:
NIEDOWIARKA przyłączyć może tylko Archanioł lub Anioł. W przeciwnym wypadku trafia z powrotem do KOROWODU.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Grzesznik

nazwa: Grzesznik

charakter: dobry zły neutralny

płeć: mężczyzna

poziom: 01

umiejętność:
Aniołowie Pana
– ZIEMIA traci możliwość wprowadzenia jednego anioła.
Upadli Aniołowie – na ZIEMIE możesz wprowadzić dodatkowego anioła. Zasada Koloru nie obowiązuje tego anioła. Usuń wybranego anioła wraz z zejściem GRZESZNIKA z ZIEMI.

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel

Kusicielka

nazwa: Kusicielka

charakter: dobry zły neutralny

płeć: kobieta

poziom: 01

umiejętność:
Aniołowie Pana
– KUSICIELKĘ przyłączyć może tylko Książę lub starszy anioł.
Odrzuć KUSICIELKĘ by stworzyć OLBRZYMA z anioła (najwyżej 05). Anioł jest usuwany z gry.
Upadli Aniołowie – odrzuć KUSICIELKĘ by stworzyć OLBRZYMA z anioła (najwyżej 05).

edycja: podstawka

ilustrator: Sylwia Smerdel